פרויקט הקיץ של לב נעמי נחתם באירוע חגיגי בבית החולים תל השומר

פרויקט הקיץ של לב נעמי נחתם באירוע חגיגי בבית החולים תל השומר

פרויקט קיץ בריא 2010 של לב נעמי הגיע לשיאו במופע הענק שארגנה העמותה בבית החולים ספרא לילדים בתל השומר. קפצו לבקר: שחקני קבוצת בני יהודה
התרגשות גדולה ושמחה רבה ביום חמישי באגף הילדים של בית החולים תל השומר, בזמן שמתנדבי לב נעמי הזמינו את הילדים המאושפזים לאירוע הענק שאורגן במסגרת פרויקט קיץ בריא.
בחגיגה, שנערכה בלובי האגף, השתתפו אמנים שונים. את המופע פתח אשף הג'אגלינג והלהטוטים מאיר אטדגי שהפליא בתרגילי אקרובטיקה אשר הדהימו את הנוכחים ומיד לאחריו עלתה לבמה הליצנית אורלי מור שהצליחה להצחיק גם את הילדים שלא רצו לחייך. לקינוח הלהיבה את המשתתפים מור ליבמן במופע קריוקי מוסיקלי משעשע לכל המשפחה. ההורים והצוות הרפואי שהודו מקרב לב למתנדבי העמותה, נכנסו אף הם לאווירה המיוחדת ועל פניהם הייתה תחושת אושר עילאי.

רגע השיא באירוע נרשם כאשר שחקני קבוצת הכדורגל של בני יהודה תל אביב, המשחקת בליגת העל, הגיעו על מנת לחזק את הילדים המרותקים למיטתם וחילקו שלל פרסים בכתום כגון כדורים חתומים, חולצות וצעיפים מתנת הקבוצה. בין השחקנים שתרמו מזמנם היו עמרי אפק, שלו מנשה, כפיר אדרי וקפטן הקבוצה אסי בלדוט. השחקנים ביקרו בכל קומות האגף, ונראו נרגשים נוכח ההמולה הרבה סביבם. לדברי שחקן הקבוצה כפיר אדרי, "ברגע שאנחנו מעלים חיוך על פני הילדים זה עושה הרגשה טובה. להירתם לפעילויות כאלה זה דבר מבורך וצריך להמשיך אותן, כי ניתנה לנו זכות גדולה לתת".

לאורכו של המופע הועמדו לרשות הילדים והמשפחות דוכני מזון והפעלה, בהם חילקו מתנדבי עמותת לב נעמי נקניקיות בלחמניה, פופקורן, שתייה, שיערות סבתא, בלוני הליום ושלל מתנות מיוחדות ופרסים.

פרויקט קיץ בריא של לב נעמי נערך כמדי שנה בחודשי הקיץ במטרה לשמח ילדים חולים ולנתקם ולו במעט, מקשיי המחלה והאשפוז. השנה הגיעו מתנדבי חסדי נעמי למספר שיא של עשרה בתי חולים ברחבי הארץ, והעניקו לילדים החולים רגעים קטנים של אושר בבתי החולים אסף הרופא, מעייני הישועה, ביקור חולים, שערי צדק, לניאדו, הלל יפה, סורוקה, מאיר בכפר סבא, וולפסון, וכאמור בבית החולים תל השומר.

יו"ר עמותת "לב נעמי" הרב יוסף כהן, הודה למתנדבי העמותה ולאמנים שתרמו מזמנם הפנוי ואמר כי: "מדובר בפעילות שאנו מאושרים לקחת בה חלק, ואנו עושים אותה בחדווה כי אין דבר יותר חשוב מביקור ועידוד חולים, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בילדים".