עמותת לב נעמי מחממת את הלב והבטן בחג ל"ג בעומר

עמותת לב נעמי מחממת את הלב והבטן בחג ל"ג בעומר

עמותת לב נעמי, רצתה לפנק את ניצולי השואה והקשישים הבודדים שמגיעים לבית החם בנתניה. העמותה החליטה לערוך ארוחה חגיגית באווירה מיוחדת ומשפחתית לכבוד חג ל"ג בעומר. במסגרת הפעילות, מתנדבי העמותה הגיע לבית החם והכין ארוחה חמה ומפנקת לניצולי שואה וקשישים בודדים המגיעים לשם לארוחות צוהריים.

הארוחה המיוחדת הוכנה בעבודת יד ובאהבה רבה. צוות המתנדבים הכינו מגוון של מנות. מרק עשיר בירקות עם טורטוליני ממולא עוף. המרק היה צבעוני ממגוון הירקות, עשיר ומזין מאוד. הצוות הכין גם שני סוגי אורז. אורז לבן ואורז עם עדשים-מג'דרה. גם חמים שניצלים הוגשו, הצוות קצץ סלט טרי עם עשבי טיבול ומגוון ירקות בנוסף הכינו תבשיל אפונה וגזר. בסופה של הארוחה החמה הוגש גם קינוח, אבטיח קר ומתוק שנחתך במקום.

השולחנות בבית החם נערכו, על השולחנות שמו מפות חגיגיות, שתיה קלה, סכום, צלחת למנה עיקרית וקערה למרק. האווירה החמה והמשפחתית הורגשה לאורך כל הארוחה. ניצולי השואה והקשישים לא הפסיקו להודות, האוכל החם והטעים חימם להם את הלב והבטן.

עמותת לב נעמי בזכות המתנדבים היקרים שלה, ממשיכה להוביל וליצור פעילויות חמות ומיוחדות כאלו, המעניקות תמיכה וחיבוק חם למי שזקוק.

עמותת לב נעמי פועלת ללא מקבלי שכר כלל, כל צוות העמותה הם מתנדבים. פעילות העמותה חשובה היא מסייעת ותומכת בניצולי שואה וקשישים בודדים. פרויקט הבית החם בנתניה נועד על מנת לדאוג להם לאוכל חם וחברה.

לתמיכה בפרויקט ותרומות לחצו כאן