נס חנוכה בבית חולים תל השומר

נס חנוכה בבית חולים תל השומר

"וואו", אמר אחד הילדים במהלך ההופעה של הקוסם שהלהיב את כל הקהל מולו כשברקע מנגן הקריוקי בניצוחו של איתן אלחזד. פרצופו של יובל (שם בדוי) היה מחויך מאוזן לאוזן, וארשת פניו שידרה רוגע. סוף סוף יובל נראה מחויך אמרה אימא שלו, שלא זכרה אותו מחייך כבר כמה שבועות. רק לפני כמה דקות, בכה בחיק אימו שכואב לו: "אני רוצה הביתה", אמר. והנה כעת, הוא אוחז סופגנייה בידו האחת החבושה, ובידו השנייה – טרופית, כאילו שכח לכמה דקות איפה הוא נמצא, שהוא חולה. אפילו הכאב עבר.

לכמה דקות הוא מצא את עצמו מאושר, גם הוריו, ולא רק הם – ביחד איתם ישבו ושמחו עשרות ילדים, עם הוריהם שהגיעו ביום חמישי האחרון ללובי בית חולים לילדים בתל השומר, למסיבת חנוכה ביחד עם עשרות ממתנדבי עמותת לב נעמי.

ההפעלות של הקוסם ערן יומטוביאן, ביחד עם הלהטוטן יותם ויזל לא רק שהדהימו את הקהל, אלא סייעו לילדים החולים ולמשפחתם רגע קטן של נחת, בתקופה כל כך קשה, מורכבת ואפילו – כן, גם כואבת לצד כיבוד כיד המלך.

מתנדבי עמותת "לב נעמי" הגיעו כאמור לבית חולים לילדים שיבא – תל השומר, וקיימו מסיבת חנוכה מיוחדת, שימחו את הילדים המאושפזים ואת הוריהם בשעתם הקשה ביחד עם שלל הפתעות, ממתקים והפעלות מיוחדות.

ערן יעקוביאן, הקוסם, הפליא את הילדים (ואותנו גם) בקסמיו המיוחדים. יותם ויזל, ערך מופע ג'אגלינג עוצר נשימה, במהלכו אף ירק אש לתדהמת הילדים.

הילדים נהנו לצד ההופעות מכיבוד עשיר ומגוון, שכלל נקניקיות, פופקורן, "שערות סבתא", והפתעות אחרות שמעו מופע קריוקי, המותאם לגיל הילדים בניצוחו של איתן אלחדז, שליווה את הערב המוצלח הזה ביחד עם דפנה קופלמן שסייעה לנו בהנחיה ובהפעלת הילדים בכישרון רב.