"לב נעמי" ערכה מסיבות פורים למאות ילדים בבתי החולים ברחבי הארץ

"לב נעמי" ערכה מסיבות פורים למאות ילדים בבתי החולים ברחבי הארץ

מסיבות פורים שערכו השבוע מתנדבי ארגון החסד "לב נעמי" בבתי החולים ברחבי הארץ, הצליחו להעלות חיוך של אושר ותקווה ולהשכיח מהילדים את שגרת הכאב של כותלי בית החולים.
אווירה פורימית וצלילי מוזיקה של שמחת הפורים, החליפו השבוע את האווירה הרפואית בין כתלי בתי החולים לילדים 'ספרא' – תל השומר, לניאדו, אסף הרופא, בלינסון ומעיני הישועה', בזכות פעילות החסד של מתנדבי "לב נעמי" שערכו שרשרת מסיבות ענק במחלקות הילדים לרגל חג הפורים.
במהלך הפעילות שהתפרסה על פני יומיים תמימים, רקדו המתנדבים במשך שעות עם מאות הילדים, תוך שהם דואגים להעלות חיוך על כל אחד מהמשתתפים הרבים.
באווירת השמחה אליה נסחפו כולם, הפתיע מופע להטוטים מרהיב באווירת הפורים שהשאיר את הצופים פעורי פה, הילדים ואף ההורים והמלווים.
בסיום המופע נהנו הילדים ממגוון משחקים אתגריים והפעלות שונות במשחקיית ענק שהוקמה בסיוע חברות הפעלה לילדים שנרתמו בהתנדבות לפרויקט השמחה הגדול. את כל המסיבות ליוו אמנים שונים שהתנדבו להופיע בצליל ובזמר בריקודים ושירה של שמחת הפורים לצד מחרוזות שירי תקווה ואמונה. מפעים היה לראות את שמחת הילדים שנישאו על כפיים, כשעל פניהם חיוך המסתיר במעט רגעים ותווים אחרים, של סבל וכאב .
לאורך המופע פעלו במלא התפוקה דוכני ענק של מזון אותם הקימו מתנדבי "לב נעמי", שהציעו לילדים, להורים ולחברי הצוות הרפואי כריכים, חטיפים, סוכר על מקל (שערות סבתא), פופקורן, שתייה כיד המלך. הילדים המאושרים זכו גם למתנת פורים אישית לצד איחולי רפואה שלמה לבביים, מתנת ארגון "לב נעמי".
יו"ר חסדי נעמי הרב יוסף כהן ברך את הילדים ששמחת הפורים תביא איתה שמחה לכל השנה כולה, והודה למתנדבי הארגון על הפעילות המבורכת שהפיחה צלילים של תקווה.