הילדות שנלחמו על חייהן מעצבות את בגד החלומות

הילדות שנלחמו על חייהן מעצבות את בגד החלומות

שיתוף פעולה אנושי בין סטודיו B6, עמותת לב נעמי, וחטיבת הילדים של בית החולים קפלן הוליד יוזמה מרגשת במסגרתה יככבו ילדים שניצחו את המוות והיו מאושפזים בחטיבת הילדים בבית החולים קפלן, בתצוגת אופנה שתתקיים בתוך כתלי בית החולים בדיוק במקום בו הילדים נלחמו על חייהם, כאשר הקונספט של התצוגה הוא "לחיות את החלום", רק שבמקרה זה – ללבוש אותו.

את הבגדים אותם ילבשו הילדים עיצבו הסטודנטים במחלקה לאופנה של סטודיו B6 יחד איתם. כל ילד נפגש עם סטודנט או סטודנטית שהתנדבו למשימה זו וסיפר להם אודות בגד חלומותיו, בגד זה התבסס על אהבה זו או אחרת של הילדים כלפי תחום או רעיון מסוים, כך למשל ניתן למצוא בגד שמקור ההשראה לתפירתו מגיע מעולם הריקוד הסלוני או בגד אחר שמקור השארתו מגיע מסרטי פנטזיה ועוד

בכל הילדים שעברו השתלת כבד טיפלה פרופסור אתי גרנות מבית החולים לילדים של קפלן שהוקם ונחנך לאחרונה. לדברי גרנות בבית החולים של ילדים בקפלן לצד הטכנולוגיה החדישה משתדלים לייצר אווירה נעימה וחיובית לילדי בית החולים כדי להביא לידי ביטוי את היתרונות הרגשיים שבאווירה זו עבור הילדים האמיצים.

צריך לומר, האווירה החיובית עליה מדברת גרנות יוצאת לפועל בזכות הסטודנטים של סטודיו B6 (סיגל צברי, שיר בירן, מיה שפר, שירה חירם, רמי רחמים) שהסכימו לעצב בהתנדבות את הבגדים אותם דמיינו הילדים. "זו לא משימה פשוטה לשבת מול ילד קטן, לדובב אותו, ולהפוך את החלום שלו למציאות מוחשית, לשמחתנו הסטודנטים שהתנדבו למשימה הם מהמוכשרים שבבית הספר שלנו ואין ספק שהם עמדו בה בהצלחה רבה וזאת בזכות הליווי הצמוד וההנחייה המקצועית של רות ברון מסגל המורים" אומר עידו רקנטי, ראש המחלקה לעיצוב אופנה בסטודיו B6

משה כהן, יו"ר עמותת לב נעמי "כמי שנמצא שנים בתוך עולם שכולו מבוסס על נתינה לאחרים הן במסגרת חסדי נעמי הן במסגרת לב נעמי אני יכול לומר שתצוגת האופנה הנוכחית של קפלן, סטודיו 6בי, ולב נעמי, היא מהפרויקטים היפים שיינו מעורבים בהם. כולי תקווה שיבוא יום שלא נצטרך ליזום פרויקטים מאין אלו וכולם יהיו בריאים, עד אז נמשיך לפעול ולהישען על מתנדבינו למען עשיית דברים טובים לכל מי שזקוק לכך"

מכתב תודה לעמותת לב נעמי
מכתב תודה לעמותת לב נעמי