היא בת 25, שוקלת 25 וקוראים לה דנה

היא בת 25, שוקלת 25 וקוראים לה דנה

דנה, בחורה מצליחה שעבדה בחברת ביטוח נחשבת, חלמה על משפחה, בית, ילדים, אך כל החלומות לאט לאט נגוזו, ואינם…
המקרה העצוב נשמע כמו סיפור דמיוני, אבל לא, הסיפור אמיתי לחלוטין.

דנה בחורה חרוצה ונבונה עבדה עד לפני כשנתיים בחברת ביטוח, מעבידה שגילה בה פוטניצאל ענק קידם אותה עד שהפכה למנהלת המשרד. המשרד חיש מהר הפך לשוקק פעילות ומצליח, והכל בזכותה של דנה כמובן, הכל פרח ושיגשג עד שיום אחד התחיל המהפך… והצרות התחילו להגיע בשרשרת…

אמה של דנה קבלה מחלה קשה, ומצבה הידרדר במהירות. אביה , בעל עסק מבוסס, מהר מאוד נאלץ לחסל את העסק ועקב כך הוא גם פשט את הרגל. הנושים שלא הרפו ודרשו בכל עת ובכל האמצעים לקבל את חובם, רק גרמו על החרפת המצב אליו נקלע, ועל סיכויו לצאת ממנו. בתוך כך נפטר אחיה של דנה בצורה טראגית. לא עבר זמן קצר ואמא של דנה, גם היא נפטרה.

רצף המאורעות הקשים שעברו על דנה פגעו בה פגיעה נפשית קשה, היא נכנסה לדכאון עמוק,הפסיקה לאכול, והפכה לאנורקסית. אביה של דנה ניסה בכל כוחו לעזור לבתו, אך ללא הצלחה, מערכות גופה קרסו, הפגיעה במערכת החיסונית והעצבית הלכה והחריפה, והיא הפכה כהגדרת הרופאים ל"אנורקסית קשה הנמצאת בסכנת חיים".

סיפורה הקשה של דנה, הגיע לעמותת "לב נעמי" שהחלו מייד לפעול להסדרת טיפולים רפואיים מתאימים להצלת חייה. יו"ר העמותה הרב יוסף כהן שקיבל לידיו את כל האישורים וחוות הדעת הרפואית, נפגש מייד עם הבית חולים והרופאים המטפלים, ובתוך כך התברר כי התרופות והויטמינים להם היא זקוקה, אינם כלולים בסל הבריאות, והחריגה שאושרה לה ממשרד הבריאות גם היא התבטלה, ואף כשהיתה בתוקף, לא סיפקה היא את מכלול הטיפול הדרושים להצלת חייה.

עמותת "לב נעמי" מבקשת את עזרת הציבור להצלת חייה של דנה, תרומתכם פשוט תציל חיים.
כל תרומה תתקבל בברכה, בצרוף קבלה.
לתרומות בכרטיס אשראי חייגו למוקד הארצי : 03-6771111

כמו"כ ניתן להפקיד תרומה בחשבון בנק סניף חשבון. למשלוח תרומות בדואר, עמותת לב נעמי רחוב בר יוחאי 10 בני ברק.
בתרומתכם, נא ציינו כי התרומה עבור הצלת חייה של דנה.

בברכת "והסירותי מחלה מקרבך"…